fredag den 19. oktober 2012

Lidt lunt


Jeg har selvfølgelig også fundet strikkepindene frem igen... Jeg har tidligere strikket og filtet en lille lilla taske, som jeg bruger til mit strikketøj, når det skal med på tur. Men pindene stikker igennem. Så jeg har strikket en større udgave, og foret den med stof denne gang... Synes den blev meget fin og frisk...


Manden min ytrede dernæst ønske om et halstørklæde, da efteråret jo er i fuld gang, og han går på arbejde. Så det blev til denne lille sag. Kravet var, at der ikke måtte komme for mange farver på, så jeg har forsøgt at begrænse mig (meget). I skrivende stund har han ikke fået tørklædet endnu, så jeg er spændt på, om han godkender det.... (Ellers må han jo fryse;O))


God weekend...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...