lørdag den 8. december 2012

På julevisit

Tiden flyver afsted, og jeg synes ikke jeg når halvdelen af det jeg gerne vil. Men da en aftale i sidste øjeblik blev aflyst, greb vi chancen for at tage på julevisit hos gode venner, vi ikke havde set i længe. Jeg ville ikke komme tomhændet, så jeg havde nogle gamle syltetøjsglas jeg piftede lidt op. Den ene fyldte jeg med et udvalg af julesmåkager (vanillekranse, jødekager og pebernødder) Den anden fyldte jeg med ingredienser til pebernødderne (det er en fin lille opskrift, som jeg fik i børnehaveklasse, hvor der er tegning af ingredienserne og ordene er delt op i stavelser - meget pædagogisk korrekt). Der er selvfølgelig kun fyldt tør-varer op i glasser som mel, sukker, ingefær, kanel o.lign. udenpå har jeg så skrevet opskriften: tilføj margarine og mælk, og hvordan de skal rulles ud og bages. Jeg fik selv sådan et glas af en god veninde for nyelig og det hedder vist Cook-in-a-jar. Egentlig en meget sjov ting, og en god værtindegave.
Glassene blev vel modtaget, og det var meget hyggeligt at se gode venner igen!!!!


Glædelig Jul alle sammen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...