lørdag den 8. december 2012

strikke strikke...

Da jeg var til Kreative dage i Fredericia købte jeg Arne og Carlos' julekaldender. Her er det opskrift på en julekugle til hver dag. Jeg har ingen intention om at jeg får strikket dem alle, der skal også være nogle til næste år jo. Men har da fået lavet to. "Nissen" har været med den ene kugle til min mand, hvor der står hans navn på...


Dette resulterer jo selvfølgelig i, at vi for første gang skal have et juletræ i vores lille lejlighed. Så min kære gyngestol må desværre overnatte i soveværelset, indtil julen er ovre, da juletræer har fået pladsen i stuen. Jeg har ikke et juletræestæppe. Men har fundet mit gamle rensdyrskind fra. Jeg har for 4 år siden været udveklingsstuderende i nordsverige (i Lapland-regionen) og her købte jeg dette skind af en dansk født dame, som havde en skøn butik i en nedlangt stationsbygning. Syndes nu det pynter ret fint som juletræestæppe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...