onsdag den 2. januar 2013

Julegaver anno 2012

Som altid er jeg noget bagud... Og det gælder egentlig på mange fronter! -jeg er altid den sidste i vennekredsen, som hører sladderen. Jeg er den sidste som får en smartphone (passer ikke helt, min gode veninde har lige købt en i dag, men har så den ældste udgave i hvert fald.) Men nu har jeg købt mig en ny bærbar, og den er SKØN!!! Men hold da op, hvor er det svært at finde rundt, og hvor er jeg bare et fasttømret vanedyr... Men den gamle kan bare ikke mere, så vi måtte jo på januarudsalget... Nu nyder jeg, at kunne blogge fra en ny og hurtig computer, kunne slet ikke blogge fra den gamle!!

Men nu til sagen, jeg fik jo lavet lidt julegaver, dog slet ikke i samme grad som forrige år! Men dog lidt, og her kommer de:

En lille perletaske til min søde veninde

 
Mine første hjemmestrikket strømper il min far. Der er Aloe Vera
  i garnet (ved ikke lige hvad det er godt for, men det lyder godt )
 
 
Og lidt ekstra-krea-gaver til mine svigerinder...
Jeg fortsatte faktisk min Hama-leg d. 23.dec. Hvilket resulterede i, at jeg sendte min kære mand ud i snestormen, for at købe smykkedele til flere halskæder i et overfyldt Herningcenter... (Dumme mig, Undskyld...)

 
Men han kom hel hjem gen, og var ikke sur... Jeg nåede alle gaver, og vi havde en skøn Juleaften og Nytårsfest...
 
Nu glæder vi og til et nyt år, og så må vi se hvad det gemmer på at glæder og udfordringer!!!
 
Så jeg vil ønske jer alle et GODT NYTÅR!!!!
 
 
p.s. har en lidt ferie her i januar, så der burde nok snart komme lidt nyt krea her på siden..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...