fredag den 6. januar 2012

En varm gave!

Godt nytår! -jeg håber i alle er kommet godt ind i det nye år! Jeg havde en skøn aften, hvor vi var sammen med gode venner! Sjovt at der igen i år er en af veninderne som fortalte hun var gravid (STORT TILLYKKE!!!), det skete også sidste gang,-gad vide om det er ved at blive en tradition? -og hvem bliver det så næste gang?

Nå, det var jo ikke graviditet jeg ville skrive om denne gang. Men en gave fra en af mine skønne kollegaer. Hun havde strikket en del til plejehjemmets julebod. Men desværre var der noget i overskud. Det var så heldigt for mig og en anden kollega, som fik lidt til fødderne! -Jeg er helt vild med dem, og har gået med dem det meste af aftenen. de er tilpas store til, at man kan have et par tynde strømper indenunder. PERFEKT!

Jeg fik også disse pulsvarmere, er de ikke flotte!!! -Er lidt fristet til at høre om jeg må få opskriften! 
 (og ja ringen på min finger er fra da kæresten var på knæ sidste sommer, forberedelserne til festen er i gang;O))
Der kom også lidt hjem i mindre størrelser, jeg tror nogle af venindernes børn kan passe dem... (For det bliver altså ikke mig, som skal fortælle om en graviditet næste nytårs-aften!!!!)


Rigtig god weekend!!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...