lørdag den 31. december 2011

Nytårsfortsæt og lidt til mig...

Der gik ikke mange dage efter jul inden jeg manglede et nyt strikketøj, selvom jeg havde haft travlt op til jul med alle gaverne. Så jeg er begyndt på en lille hue til mig selv. Jeg er faldet fuldstændig for de her bobbel-huer, men kunne ikke lige finde en opskrift på dansk, uden jeg skulle købe den, og må indrømme, at denne jul har været meget dyr! Så synes ikke jeg ville købe en opskrift, i stedet fandt jeg en engelsk opskrift her. Der stod godt nok, at opskriften ikke var så detaljeret, og at den derfor var til øvede strikker. Nu ser jeg mig ikke som en øvet strikker, men jeg gik i gang med at oversætte, for er heller ikke en øvet engelsk-taler;O) Så langt så godt, nu er jeg da startet på den, og synes det går nogenlunde....
Sidste år lavede jeg nogle seriøse nytårsfortsæt, som hjalp mig rigtig meget med at holde fokus med det jeg gerne ville opnå. Derfor er det også min plan i år. Det første er meget klassisk, jeg vil  selvfølgelig tabe mig. Kæresten og jeg planlægger bryllup i det nye år, og kjolen er købt, så den skal jeg selvfølgelig ned i. Strategien er lagt, og jeg glæder mig til det lykkedes, og har allerede smidt det første kilo her mellem jul og nytår, YES!!!
Det andet nytårsfortsæt er knap så struktureret, jeg vil gerne have færdiggjort flere at mine kreative projekter i det nye år, men jeg skal vist lige have et overblik over situationen først!!!
Nu vil jeg hoppe i bad, og pynte mig lidt, inden jeg skal ud til kæresten. Han er i køkkenet hos et vennepar, hvor han forbereder en 4 retters menu til i aften. Jeg glæder mig vældig meget...
Jeg vil ønske alle her i blog-land et rigtig godt og lykkebringende nytår!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...