torsdag den 15. december 2011

½ julegave færdig...

Jeg juler og juler, og selvfølgelig er det jo ikke alt jeg kan vise her... Men lidt kan jeg da, her er dukkejakken til min morfars dukke Eva. Jeg overvejer om jeg så skal strikke de bukser, jeg er i gang med, færdig. Eller om jeg skal gå direkte til at strikke en hue, da jeg fornemmer jeg er lidt i tidsnød her... For det er jo ikke den eneste ting jeg skal strikke til denne jul, og rygtet siger det er jul snart... so what to do, what to do????

Status er også, at ud over de 'hjemmelavede' julegaver, så har jeg ikke købt en eneste gave endnu... Skal måske til at overveje at komme i gang. Alle ønskesedler er indhentet, så det er jo ikke en undskyldning... Glædelig lille-fredag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...