onsdag den 9. november 2011

Første julegave færdig!!! -næsten

Tra daaaa... Den før omtalte julegave til min mor (hun ved det godt) er ved at være færdig (mangler lige at hæfte ender og finde en knap - måske)

Kæresten og jeg var hjemme samtidig en høj hellig tirsdag, så vi inviterede to skønne veninder på besøg. Det er igennem kæresten, at jeg kender disse to tøser, så han keder sig bestemt ikke i deres selskab! Jeg spurgte pænt om jeg måtte låne Lones krop et øjeblik, da hun minder mere om min mors proportioner end jeg selv gør. Det måtte jeg selvfølgelig gerne (var det ikke sådan du sagde Lone?) -Og så blev hun klædt i vesten, -for det bliver altså en vest! -og der blev taget billederne. Igen er det helt bevist at billederne er sort/hvide, da min moder ikke kender farven på denne kreation endnu (eller jeg er i hvert fald fortsat i den tro, hun ikke ved det).
Carina kom med en meget sød værts-gave. For herhjemme er der jo kok i køkkenet(kæresten), så han fortjener selvfølgelig en gave engang i mellem!!! Se billeder af denne gave HER

3 kommentarer:

  1. Sikke et godt resultat Marie. Det kan du godt være stolt af. Den er så fed. :D

    SvarSlet
  2. Hvor er den flot. Modtageren bliv glad, det er helt unikt at få sådan en gave.

    SvarSlet
  3. 1000 tak, hvor er det skønt at høre!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...