torsdag den 10. november 2011

strikke, strikke, strikke... med jul på!

Jeg er fluks smuttet videre til nye julegave projekter. Jeg var hos min skønne svigermor i tirsdags til en kop kaffe. Der var dog en lille bagtanke ved denne visit! Jeg har som barn kunne strikke på strømpepinde, men nu er jeg helt blank!!! Øv, vidste det var næsten som at cykle, skulle bare lige se det én gang, og ganske rigtig! Så kom det til mig, da jeg så hun gik i gang... Men kæmper nu lidt med alle de pinde! De stikker mig og er i vejen! Hvad gør man lige af dem???


Mit første projekt er til en pakkekalender til min mormor og morfar. De ser (heldigvis) ikke med her, så kan rolig vise projektet frem.. Kan i se hvad det bliver til?

I søndags inviterede min skønne veninde "nørkleklubben" sammen hjemme hos hende, hun bød på hjemmebagte boller og kage, og så kunne vi 'jule' lidt. Hun vidste min kæreste havde en fridag, og vi gerne ville være lidt sammen de få dage vi har for tiden, så han blev budt med.
Men da han hørte julemusikken, og så det kun var tøser gav han op. Det var vist lidt for meget for ham. Så jeg 'jule' lidt med nørkleklubben alene;O) -Carina lavede forøvrigt to søde engle til mig, som nu pryder min lille troldegren... 1000 tak! (Carina har nogle pænere billeder af englene på hendes blog, bare følg linket)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...