lørdag den 19. november 2011

ug(l)en der gik/gak????

Vi var i sidste weekend til en skøn frokost hos Kærestens søster! Kærestens niece var så sød, at lave disse to ugler til os. "De så lidt skøre ud" -lidt ligesom vi føler os engang imellem;O)
Men de kære ugler skal i hvert fald op i min troldegren sammen med de engle Carina gav mig i sidste uge!

Kæresten ville forkæle mig, da vi havde en fælles formiddag sammen i sidste uge. Så han stod tidlig op og lavede øllerbrød. Dog med pilsner i stedet for maltøl, og med kanel? (skal det være der?)

Det duftede himelsk. Men jeg kunne desværre ikke lide det øv øv!!!  (min kære mor fortæller så, at jeg heller ikke kunne lide det som barn... igen, øv!!!)
Men har altså en skøn kok i køkkenet! -og i dag fik vi så havregrød -en sikker vinder!!! 
I dag har jeg indtaget køkkenet, og er i gang med 2 små eksperimenter: tørrede æblering med kanel og æblesmør. mere om det senere...
I morgen går turen i skoven med gode venner!!! Der skal findes materialer til juledekorationer. I torsdags var jeg til et foredrag med en Johnny! hold da op det var godt!!! og er vildt inspireret!! -så må jeg jo se om jeg kan gøre ham kunsten efter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...