onsdag den 12. oktober 2011

Gaveleg, -hvem vil være med...?

Jeg kunne simpelthen ikke stå for Lailas opfordring, for hvem kan ikke godt lide at få gaver??? Det kan jeg i hvert fald! Og blev rigtig glad, da jeg fandt denne pakke i min postkasse.


Vil du også være med??? Reglerne er simple: Skriv en kommentar til dette indlæg, de to første som skriver til mig sender jeg en gave til. De skal så sende en gave retur til mig, og vidersende legen på deres blog, hvor 2 nye deltager så kan melde sig. Simpelt: send 3 gaver og modtag 3 gaver...


Jeg fik et helt slaraffenland af ting. Der er både knapper, snor, bånd, farverigepapir og skønne stoffer. Jeg har også fået en mascara i en dejlig brun farve (Jeg elsker brun;O)) Fantasien er rigtig kommet i gang, og jeg glæder mig til at komme i gang med nogle kreative projekter, når jeg lige får ryddet op i krea-værelset, fordet er nødvendigt nu... Men 1000 tak Laila, det er en rigtig skøn gave, og hold øje med postbudet!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...