tirsdag den 25. oktober 2011

Flere perler og lidt gaver...

Jeg er (igen) alene hjemme, de dage bliver der en del af (forhåbentlig) med kærestens nye job. Han er jo kok, og arbejder ofte eftermiddag/aften nu. Så jeg underholder mig selv.

Jeg er gået helt i barndommen med de perler, -kan slet ikke lade være. Igår var jeg for første gang i den nye Panduro i Herningcenteret. De er lige flyttet. Jeg fik lidt elastiksnor med hjem, og se hvad det blev til...


Desværre løb jeg tør for elastik inden den nåede at blive særlig lan, så det blev til en lys-manchet (hedder det ikke det?). Jeg har fundet en vejledning på "perlesyning" her. Jeg tror bestemt ikke det er sidste gang jeg laver sådan noget med perler, vent bare og se!!! -det var rigtig nemt, da jeg lige fik luret mønsteret, -og så gik det som en leg! -elsker jo at lege;O)

Jeg vil også lige vise, mit første hjemmelavet-julegave-projekt, jeg har nævnt det i det tidligere indlæg. Det skulle gerne blive en jakke til min mor engang. Hun ved dog ikke hvilken farve det bliver, så derfor er billedet i sort/hvid, så hun ikke bliver snydt for overraskelsen. (min mor er MEGET svær, at holde hemmeligheder for! -hun har sågar opdagede den surprise-party vi engang lavede til hende, men hun spillede flot godt med!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...