lørdag den 22. oktober 2011

Mit rod, dit rod, -vores rod....

Jeg ser mig selv som en ret modig pige, men ikke så modig som Kirkesjov, som viser sit rod. Stor respekt til hende!!! og ser hendes modige indlæg her.
Min stue ser ofte sådan ud som hendes, og det er jeg blevet rigtig træt af. Vi bor også i en mindre lejlighed, dog er vi bare kærsten og jeg. Men vi har begge en eminent evne til at rode!!!

Vi har egentlig et kontor, hvor alle hobby-ting er. Både kærestens og mine. Men her var det også rodet. Så jeg tog initiativ til at rydde op! Det har nok taget næsten 2 uger, og jeg er ikke helt færdig endnu.
Men i kan da lige se et lille stemnings billed derfra. Vores skrivebord skulle efterspændet, da det var ved at falde fra hinanden (sikkert pga vægten fra alt rodet). Men fik lidt ondt af kæresten, da han lå der på gulvet, så han fik da lige en lille pude under hovedet. Han grinede lidt af mig, og flyttede sig så.



Her er min Handyman så... ;O)
Kontoret er blevet rigtig fin nu. Jeg har et bedre overblik, og der er bedre plads til at være kreativ... DET ER SÅ FEDT!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...