mandag den 10. oktober 2011

Jeg er ikke gået i vinterhi, -endnu

Men er da næsten fristet til det med dette vejr!!! puha, hader at have rigtig kolde tæer, men syne jeg har det næsten altid lige nu...
Weekenden er gået med en flytte rundt i lejligheden. Jeg er så træt af at hver gang jeg vil lave et projekt eller sy, så skal alt slæbes ind i stuen, hvor husets eneste stor bord er. -og så roder det jo, for jeg får det jo ikke pakket væk samme dag, hvis projektet ikke er færdigt. Så jeg har længe tænkt over det, og nu var kæresten så med på det. Den sofa, som var i kontoret røg i stuen, og den sofa vi havde i stuen røg i storskrald. Så vi har fået "ny" sofa i stuen. Så nu er der plads på kontoret til et bord, hvor jeg rigtig kan lege!!!
Men valgte i samme omgang at rykke rundt på alle mine hobby-ting, og det er jeg desværre ikke helt færdig med, så det roder fortsat i lejligheden... Gisp, hvorfor er der aldrig plads nok???
Men jeg tror desværre ikke det er i dag jeg bliver færdig. Jeg er begyndt at arbejde igen, efter en kortere sygdomsperiode, og er egentlig meget træt, når jeg kommer hjem. -og i dag blev arbejdsdagen forlænget pga et møde. Så der sker ikke så meget i hverdagene. Men håber det kommer igen, for jeg har bestil garn til en masse julegave-projekter, -og jeg glæder mig til det kommer!
Derudover har jeg vundet min første Give away!!! Weee, Elsker at få pakker med posten! Det er hos hende her jeg vandt, SKØNT...
Billedet er forøvrigt fra min udveksling i nord-Sverige for 3½ år siden. Jeg fandt ud af, at elge kan lide gulerødder og bananer (?!), så her får Clinton lige en gulerod...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...