mandag den 19. september 2011

Forkølet

Jeg fangede også en forkølelse i denne weekend -øv øv øv... Så mit sy projekt er lagt på hylden og jeg er kravlet under tæppet på sofaen, og underholdes med lidt hæklerier i stedet.
Min kære veninde kom lige forbi med en lille gave til mig. Skønt! Hun havde købt et krus i genbrug, som vi sammen har kigget på. Hun har så efterfølgende været tilbage og købt det til mig... -Hvor er hun skøn!!! Den skal jeg da have kamillete i i aften.

Jeg fik hæklet en lille brødkurv af noget stof-garn fra panduro. Smølfen er lige kommet med, for at vise størrelsesforholdene, for de ser altså begge lidt små ud på billederne...

1 kommentar:

  1. Sikke dejligt med sådan en veninde.

    God bedring til dig :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...