fredag den 16. september 2011

Valgkage...

Jeg har fået noget afdækningspap af min gode veninde. Det er en genial ide at lave mønster på det. Sidst forsøgte jeg at bruge bagepapir (det var hvad jeg lige havde i hjemmet). Men det er ikke smart, for man kan ikke tape på det pga siliconen... Men ny prøvede jeg at tilpasse det gamle mønster fra trøjen, så er jeg spændt på om det lykkeds. Men er så løbet tør for stof. Så om lidt kommer to søde tøser på besøg, og så skal vi shoppe i genbrug og en tur i stof og stil, -Glæder mig.


Kæresten fortalte mig den anden dag, han engang fik valgkage på selve valgdagen. Så jeg ville overraske ham med også at forsøge at lave sådan en. Det skal siges, at jeg sjældent er i køkkenet her på adressen, da Kæresten er kok... Men prøvede alligevel, -og det gik ikke så tosset.

2 kommentarer:

  1. Det var en super flot kage. Lilla er hviket parti ? tihi...

    god tirsdag til dig.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Tror faktisk det er centrum demokraterne, som har den lilla partifarve. Men lavendlerne skulle vist symbolisere den blå det af valget;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...