søndag den 25. september 2011

Tiden flyver...

Jeg synes simpelthen, at ugen og weekenden er fløjet af sted. -Kender i godt det? Hvor blev tiden af??? Nå men den kommer jo ikke tilbage selvom man brokker sig, så det lader jeg være med. ;O)
Som jeg skrev i sidste indlæg, skulle vi på landet og leget med de store køer. I den anledning vil jeg gerne præsentere en helt speciel fyr for jer. Mød Alfred...
Alfred blev født i december sidste år, og er en blanding mellem Charolais og Galloway (-hvis det siger jer noget?!) Det er en stor hvid kødkvægsrace og en mindre, og i dette tilfælde sort med hvidt bælte, race. Dette giver de sødeste muse-grå kalve, med pjusket hår. Alfred var desværre så uheldig, af han som hel lille mistede sin mor, og skulle derfor flaskes op. Dette er lykkedes rigtig godt, og selvom Alfred er den mindste i flokken, klarer han sig rigtig godt!!!

Jeg har som sagt være ude og lege med Alfred og hans "venner", så har ikke haft tid til så meget kreativt. Men lidt er der da shoppet i genbrugen (muligvid fundet lidt til en evt. Give Away, er jo helt tosset med sådan nogle!!), og min veninde og jeg vovede os uden for Herning og til Videbæk for at besøge en stofbutik. Det var jo som at komme i tivoli! en masse billigt stof, i deres reste-rum fristede os, og selvbeherskelse var en svær disciplin. Jeg er blevet vild med ONION-mønstre, og fik sådan med hjem. Indtil videre er det blevet til et par fine sorte bukser, et par Berberbukser og en fin karrygul trøje (som desværre blev for lille, men put, jeg fik næsten 6 meter stof til 100 kr. så prøver bare igen;O))











I eftermiddags har vi været til fødselsdag. Vi fik en masse god mad, og hygge med familien - skønt! Så resten af aftenen står på sofahygge og nem aftensmad!


Håber i har haft en rigtig god weekend!!! -ses

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...