søndag den 18. september 2011

Weekend sysler...

For første gang i lang tid har vi haft en weekend, hvor vi ikke har haft et fuldt booked program. -og det har vi nydt i fulde drag!!!
Kæresten har været i køkkenet det meste af tiden. Han har lavet ketchup og æblegrød af den høst vi har haft fra svigermors have (1000 tak svigermor!). Trods han arbejder i et køkken til dagligt, er køknet har i hjemmet også hans domæne. Men det gør mig ikke noget, da jeg ikke ligefrem er en ørn i køkkenet.

Jeg blev færdig med mit karry-gule strikkeprojekt. Det blev til en lækker bolero i 'falsk patent', Jeg har ingen anelse hvorfor det hedder sådan, men det gør det altså... Opskriften har jeg fra denne bog, som jeg er helt tosset med. Den kan varmt anbefales til en kreativ sjæl i lejlighed!
Derudover fik jeg afprøvet mit nye mønster til trøjen i det grønne jersey, nu hænger den klar til min veninde kan komme med konstruktiv kritik. Hun er nemlig super dygtig til det der med at sy!














I eftermiddags var vi en tur på landet for at besøge en ven. Han har en lille flok geder, som vi jo lige skulle hilse på. De er vildt søde!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...