mandag den 19. september 2011

Loppelækkerier!

Glemte helt at fortælle, at weekenden jo også bød på et lokalt loppemarked. Det var bestemt besøget værd, -selvom vi skulle tidligt op en lørdag. Den lokale FDF kreds holdt loppemarked, med start kl 8. Vi ankom kl 8.15, og det var 'festen' godt igang!!! Men lidt lækker lopperier var der da tilbage. Her er et udsnit af hvad vi fik med hjem (Har jo en kæreste, som også er vild med loppemarkeder).
Raadvad brødskære i lille format, da køkkenbordet ikke er så stor. Fandt det til 45 kr, -det har længe stået på vores ønskeseddel. To gysere til manden, og så 8 små medicinglas,-også til manden. De er fint til de snapseessenser han laver. Dem fik han for en 20'er (inkl kurven).
Det lækre tørklæde i bunden er et jeg fandt i genbrug i sidste uge. Det er nu om min hals, og prøver at holde min forkølelse nede!!! Sidst med ikke mindst fik jeg den søde lille smølf af min gode veninde i sidste uge, som tak for at jeg havde strikket en vest til hendes søn. 1000 tak Carina!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...