tirsdag den 13. september 2011

Ææææælsker ugler, -på den gode måde....

Som så manger andre i det ganske lander er jeg også helt vild med ugler!!! Og til jul sidste år fik jeg flash back til min folkeskole-tid, hvor jeg lavede mange julegaver selv. Dette gik værst ud over min mor, som jo manglede nye sofapuder, så jeg forsøgte at aplikere på min mors gamle symaskine (købt i den lokale brugs). Min mor har ikke set sin symaskine siden, men hun blev da glad for puderne (og alt det andet hjemmelavet hun fik... mere om det senere...).

Min søde venninde Malle så disse puder, og ville meget gerne have noget lignende i fødselsdagsgave, så jeg prøvede at lave en taske, og slap vist heldigt fra det... (hov, der var min mors symaskine da... UPS)

1 kommentar:

  1. Ja ja ja.... ugler er godt! Og disse er virkelig flotte!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...