fredag den 16. september 2011

Tøsetur....

To gode veninder blev i morges inviteret på morgenkaffe, og lidt forsinket (vi skulle jo lige have vendt verdenssituationen) tog vi afsted til stof og stil og den nærmeste genbrug...
Jeg fandt noget nyt stof. -Herligt at man kan finde 1,5 m jerseystof til 30 kr! og så endda i to fine farver til efteråret. Jeg fik også lige noget mere garn i denne skønne farve (tror det hedder karry-gul), som jeg er helt tosset med for tiden!!! -Jeg er i gang med et strikkeprojekt på pind nr. 10, -det giver en hel naturlig 'sikkerhedsafstand' til ens omgivelser! (Kan i gætte hvad mit strikkeprojekt skal ende med???)

I morger tager vi til et lille lokalt loppemarked, jeg har aldrig været på det før, men er noget spændt på det. Jeg har som en personlig udfordring sat en grænse for mig selv (-og kæresten) på max at medbringe 100 kr. Der går lidt sport i det, og det giver mulighed for at tænke sig om en ekstra gang inden man køber noget... Loppemarkedet starter vist allerede kl. 8, så vi skal tidlig op, da rygtet siger, at de gode ting hurtigt bliver solgt...

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...