tirsdag den 27. september 2011

Mig fra A-Z

Har set flere steder, bl.a. her og her. Denne skønne leg, hvor man fortæller lidt om sig selv. Håber I også vil lege med.... ;O)

A. Age:26
B: Bed size: 140x200
C. Chore that you hate: støvsuge og skralde kartofler
D. Dogs: Mine forældre har FT'eren Pau, som jeg har trænet
E. Essential start to your day:Morgenkaffe med mælk, sødetbl. og sugerør (hygge, og man spilder ikke så nemt)
F. Favorite color: Lækker chokolade-brun og lilla
G. Gold or Silver: Sølv
H. Height: 160 cm
I. Instruments you play(ed): lærte engang blokfløjte, men er meget tonedøv.

J. Job title: Sygeplejerske
K. Kids: ingen...
L. Live: I Herning, men er født og opvokset i Aulum.
M. Mother’s name: Hanne
N. Nicknames: Rie, Mulle, Tulle, Ridus, Tante fjas m.fl.
O. Overnight hospital stays: Ingen i erindring. Muligvis ved min egen fødsel???
P. Pet peeves: Folk der lyver. Bilister som overhaler hasaderet og kører for tæt på.
Q. Quote from a movie: life is like a box of chocolates you never know what you're gonna get...
R. Right or left handed: Højrehåndet
S. Siblings: ene og alene-børn

T. Time you wake up: er udpræget A-menneske, så når jeg sover længe er det som regel til kl.8.00
U. Underwear: ja, altid!;O)
V. Vegetable you hate: de hvide aspargs. Troede det generelt var aspargs, men fandt denne sommer ud af, at de grønne egentlig smager godt. -og svampe!
W. What makes you run late: at jeg liiige kan nå at lave lidt ekstra, når det gælder kreativitet.
X. X-Rays you’ve had: Tænder og knæ.
Y. Yummy food that you make: Jeg er virkelig dårlig i et køkken, og bor sammen med en kok, så han får som regel lov til at regerer i Køkkenet. Men vover jeg mig derud, går det som regel ikke galt når jeg bager kager og boller, eller laver knorr-ting.
Z. Zoo animal: Elsker dyr! og besøger ofte mine forældres bondegård. Men elsker også Zoo, og især elefanterne!


Hermed sender jeg udfordringen videre til dem der vil tage den. Smid gerne et link i kommentarfeltet her, så jeg også kan se din A til Z.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...