tirsdag den 13. september 2011

Selv en lang rejse starter med et enkelt skridt....

Hallo derude.... Så blev jeg også hooked på det her blogge-noget... Alt begyndelse er jo svært, så jeg håber i har lidt tålmodighed med mig, -jeg skal nok øve mig...
Jeg øver mig i mange ting, bl.a. i at strikke. Og da min gode venninde ønskede sig en strikket vest til sin skønne søn, lauge, måtte jeg jo forsøge... Jeg er også rimelig tilfreds med resultatet, taget i betrakning af, at det er det første stykke tøj jeg har strikket.

Tidligere har jeg strikket et lille tæppe til en anden skøn dreng (der kommer nok et billed engang). Jeg er med i en lille nørkleklub, hvor vi er to som tror vi kan strikke, og vi besluttede at strikke et tæppe hver, da et medlem af nørkleklubben ventede tvillinger... før det har jeg strikket to små hagesmække, -og det var så min erfaring med at strikke...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...