onsdag den 14. september 2011

Kunne ikke sidde stille...

Min kære svigermor, som er tidligere syerske, ville nok rette mig lidt hist og her, hvis hun så dagen projekt. Jeg har har altså forsøgt at sy... Jeg har ikke syet i Jersey før, så havde fundet en afklippet rest hos den lokale stof og stil (-det blev et væsentlig billigere "øve-stykke", men kunne ikke selv vælge farver så). Idag forsøgte jeg så at lave et mønster og sy derefter... Jeg er blevet klogere, bl.a. tænker jeg at halsudskæringen kunne forbedres (den er lige rigelig stor)...

Igår har kæresten og jeg været 'på rov'. Dagens høst var bl.a. nedfaldne æbler (det blæste jo en del) og fine tomater. Kæresten har planer om, at de skal blive til ketchup. Jeg er spændt på at smage det engang... -ja, og så kom der vist lidt løg med hjem også. -Stor tak!


Den sidste del af 'høsten' var fra den lokale Panduro, som snart skal flytte. Derfor har de 70 % på ALT!!! Der er dog ikke så meget tilbage i butikken, så det sætter sig sine begrænsninger, men sikkert lækkert for dem, som skal flytte! Jeg synes nu jeg kom hjem med et røverkøb!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...