torsdag den 22. september 2011

Hæklerier...

Pga. min lille forkølelse har jeg puttet mig lidt på sofaen for tiden, og fik sådan en lyst til at hækle igen. Til min fødselsdag fik jeg bogen: Hæklede dyr af Maja Hansen, samt lidt forskelligt garn og en hækkelnål. Så det var jo lige til at gå til. Det første dyr i bogen er et får, Flemming, og det forsøgte jeg mig med. Det er et sjovt lille og overskueligt projekt. Dog er det lidt svært at se hvor langt man er, når man hækler i det sorte, så måtte tænde lidt lamper, da det blev aften...

Her er fåret (som i mellemtiden har fået sit eget navn: Fiona)i en lettere parteret udgave. Herunder er Fiona samlet, dog mangler hun øjne, men derfor kan man jo godt nyde efterårssolen!!!



Mon ikke Fiona får selskab i løbet af ugen. Men det bliver ikke lige med det samme, for vi skal på landet de næste to dage og lege med voksne, levende dyr... De store af slagsen, og jeg glæder mig...

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...